Saturday, November 12, 2011

Kembali bernafas

pernah aku jatuh dr tingkat yg tinggi.
pernah aku gagal dlm melalui jln hidup mase depan aku.
tp aku xpernah mengalah, bangun dan terus bagun.
mungkin org xnampak ape yg berlaku dan terus berlaku.
hanya aku yg merasa.
siapa kamu untuk menilai dan terus bertanya ape yg sudah berlaku.
ape yg berlaku takkan ade siapa yg tahu.
hanya aku...... biar kan saja...

sekarang!! dgn nafas baru, semangat baru, teman baru,
dan sahabat, rakan, dan teman yg akan aku bawa bahagia dan cinta smpai ke syurga.

dgn azam dan semangat baru, aku akan cuba mengubah hidup aku.
peduli dan persetan segala yg mereka kata kan.
aku xgentar dan x goyang sedikit pun.
sepatah yg keluar dr mulut mereka,
selangkah aku akan mara ke depan.

TUNGGU DAN LIHAT!!!

No comments:

Post a Comment